måndag 23 mars 2009

Trött...

Är så fruktansvärt trött, min lilla gosse har ju börjat vakna kl 05.00 på morgonen och vägrar somna om, men han får inte komma upp förrän 06.30 tänker inte ge mig där inte.. Men jag kan ju ändå inte somna om när han ligger och pratar för sig själv, så då blir man trött...
Idag har vi hunnit så mycket i detta hem..Daniel har haft energi för oss båda så det var bara att hänga på. Dagen började med att besiktningsmannen kom och kika runt i huset, vi blev godkända=) Han lura på oss en brandsläckare oxå, men hellre betala 500kr för en brandsläckare än brinna inne om olyckan skulle vara framme.
Vi förflytta oss ut i garaget och började rensa där så nu är det rensat och klart inför våren, hur skönt som helst.. In i huset och fortsatte fixa, och nu har jag precis kommit från en promenad.. Ska snart bädda ner mig i soffan och slöa.. Trevlig kväll på er!
KRAM C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar