tisdag 27 april 2010

Har inte tid med något längre känns det som! På fredag har vi fest för Philip och Fabian! Mat ska handlas och fixas! Vi måste iväg med viktiga inbjudan, helst förra veckan men det kanske fixas inom någon vecka! Vi har ju farao inte bestämt oss helt vilka vi ska bjuda heller.. Å vad jobbigt det är när man är oense om vilka man ska bjuda!!
Vi håller på att fixa altanen.. Vi jobbar som alla andra, vi lagar mat vi städar, ja ni vet som verkligen ALLA gör men något jag inte förstår är att gud inte fatta att jag är virrig som det är, kommer knappt ihåg att klä på mig på morgonen! Philip fick tex skämmas ögonen ur sig här om dagen när jag kom virrig till skolan och han upptäckte att jag hade Daniels skor på mig!! jag tänkte ingenting på det, och det kändes inge konstigt heller!
Men en dag kommer vi komma ikapp med allt, vi ska bara som Alfons sa...

1 kommentar:

  1. Har du lust hålla öron och ögon öppna om det händer nåt skoj att skriva om i Gimo? Ja, till bloggen min om Östhammar tänkte jag. Kommunen är ju stor.

    Ha det gott!

    SvaraRadera