tisdag 13 april 2010

Inte bra!!

Har max sovit tre timmar inatt men inte i streck.. Phua, mina vänner blev inskrivna på förlossningen igår ikväll, så hela natten har jag legat och tänkt på dom blivande föräldrarna.. Nästan så man legat och andas, krystat, skrikit och hjälpt till, men helt i onödan. Om jag hade en karl som fattade något så hade jag kunnat sova hela natten!! Den blivande pappan skickade nämligen sms att dom blev hemskickade igår kväll igen, men tror ni Daniel meddelade mig?? Nejdå vafan ska han ha en mobil till?? Bättre att jag har båda.
Men nu har dom iaf fått åka in igen så nu hoppas vi att dom får stanna och att dom sätter igång det på en gång!!
Jaja solen skiner och jag kommer sitta instängd hela dagen! Hoppas ni som är lediga tar vara på all sol=)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar