måndag 5 april 2010

Måndag kväll!

Ja en hel vecka har gått sedan jag var här sist och skrev, men så kan det bli när man inte har ork, massor att göra och bara är less. Påsken har iaf passerat med jobb jobb och lite mat. Skärtorsdagen spenderades hos mina föräldrar med äggletande och mat.. Jag och Daniel fick en klocka att hänga på väggen som min far gjort.. Superduper glad över den=)=) Ungarna fick kläder pengar och godis i massvis.. Fredagen och lördagen spenderades på jobbet, Daniel jobbade oxå så ungarna var kvar i Rö och hade det bra som alltid. Söndagen kom ma och pa och lämnade dom små liven, vi åt lunch tillsammans innan dom for hem.. Då tog vi familjen en cykeltur som inte alls var så skön, svinkallt rent ut sagt. Nu är det måndagskväll och jag ska strax gå och sova. Hoppas ni har haft en bra påsk med massa mys!
Natti natt!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar