lördag 24 april 2010

Oj oj oj!!

Inte igår, men det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna!
Jag har fått mig körkort=) Japp bättre sent än aldrig. När jag väl bestämde mig att ta det så gick det fort. Från att jag satte mig i en bil och började köra tills jag hade det i handen så tog det 15 dagar, varav att jag kört bil i 12 dagar=)=) var ledig tre=)
Jag har även gott och blivit "kär" (eller jag tycker vi passar bättre ihop än jag och Daniel) i en av Daniels bättre kompisar fick jag reda på!! Så nu ska vi berätta det för han så han vet om det oxå, kanske även för hans tjej.. Daniel sa att vi kunde göra det enkelt och bara byta rakt av..
Min kära vän har fått världens sötaste bebis! Har inte lärt känna han än eftersom vi inte har träffats. Vi ska väl åka dit snart hoppas jag!!
Vi har åter haft ett dödsfall i min familj i veckan=(=( . Fy och blä när alldeles för unga dör!! Orkar och tänker inte gå in mer på det!! Alla som är berörda vet om det!
Jag har saknat mina barn massor, för att komma hem och varit hemma i 5 min innan jag ville dra igen..
Men nu ska vi till Svärfar som fyller år idag!! Den nya eller gamla?? Idag tar vi den gamla!!
Ha en toppen Lördag!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar