tisdag 18 maj 2010

Nu är vi på banan igen..

Halloj!!
Vi lever, vi mår bra vi har bara varit lite less på allt för en stund.. Men vi slog ihop våra kloka huvuden och insåg att ingen ska förstöra för oss.. Om jag hade skrivit under dom här veckorna hade jag nog suttit inspärrad eller något!! Hata är verkligen ett starkt ord, men men jag har kommit så nära ordet hata dom senaste veckorna så det är lika bra att jag har legat lågt!!
Vi har såklart jobbat som alla andra, Fille och Fabbe har haft sina födelsedagar som var strålande!! Bortskämda ungar är vad dom är! Vi planerar planerar och planerar, vardagsrummet ska göras om, fototapet ska fotas, panel ska köpas, vardagsrumsbord ska byggas.. Men vi har som alla andra 24 timmar/dygn så om man planerar rätt så kommer det fixas!!
Idag är vi lediga jag och Fabian, Fille och Isak kommer hem efter skolan, solen börjar titta fram, kan inte bli bättre!!
Ps!! Jag och Daniel ska inte flytta ifrån varandra, vi har olika syn på livet som alla andra har, livet är inte en dans på rosor när man är en familj på fyra som har olika åsikter.. Men som rykterna säger så är det slut mellan oss!!
Ha en bra dag!!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar