torsdag 20 maj 2010

Torsdag!!

Dagarna går alldeles för fort i mitt liv just nu, Fabbe pratar mer och mer här hemma, han tjatar ut oss på ett ord för att sedan byta=) Men om jag ska vara ärlig så är det nu tiden med barn kommer för mig, det är nu Fabian börjar bli rolig, han ligger inte bara som en groda eller han fattar ingenting.. Nu börjar man kunna göra saker ordentligt med han, man ser hur roligt han tycker det är på ett annat sett än när han var liten.. Philip börjar få nytta av sin lillebror, eftersom dom har precis samma intressen så spelas det bandy och fotboll hela dagarna=) Fabian är verkligen duktig på bandy fotboll så han skjuter och Fille står i mål! Philip är ist i den värsta åldern känns det som, fy så less man blir.. Ingenting är bra, han ska bestämma kläder själv han ska ha det och det och det annars blir det grin.. Han lyssnar inte alls vad vi säger, men men det är något han måste gå igenom men det värsta är att vi har en till som måste gå igenom det så man vet vad som väntar.
Men när fille har sina bra stunder så finns det ingen bättre än han, så skönt att man kan prata med någon eftersom det blir så mycket ensamtid för oss, men det är inte ofta det händer att Fille har sin bra period, men då får man ta vara på den desto mer när den kommer=)=) Men om inte jag ger mig så kommer båda barnen bli bra när dom blir stora=)=) Så det är bara att kämpa!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar