söndag 23 maj 2010

Söndag!

Inte många knop har gjorts här idag! Den största ansträngningen har väl varit att ta sig in i duschen, men jag tror inte det kommer bli fint väder så hyveln behövdes inte dammas av och användas.. Nej jag rakar inte benen för Daniels skull.. Han bryr sig inte och om han gör det så struntar jag i det=) Jag spar in pengar på lånkisar vinterhalvåret! (Jag har inte en överdriven hårväxt alltså, hårstråna syns inte säger Daniel, så varför hålla på)
Fille har fått ännu en till lös tand, så nu är det bara att klä om till tandfe´n och extraknäcka under natten, för antagligen kommer han inte ge sig förrän tanden är ute!!
Nej nu blir det nog söndagsfilmen och lite kräm för min del, hockey är det väl oxå så vi intar varsit rum och känner på pensionärslivet för en natt eller två!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar