söndag 13 juni 2010

God kväll!!!






Helgen har handlat om skolavslutning, examen, grönan och slapp...
Min ÄLSKADE bror tog polisexamen i Fredags, nu är det bara 6 månader kvar tills han blir polisassistent=) Om han klarar dom här sex månaderna såklart.. Vi är så stolta över han!!!
Lördagen åkte vi till grönan och jag längtar INTE tills mina barn är 1.40 långa och får åka allt, men dom längtar.. Själv är man den töntiga och började nästan grina i trappen till lustiga huset, fick panik att jag skulle ramla ner haha, men värre vart det när vi kom in i spökhuset, då fick jag verkligen panik av dom jävla spökena som tror dom är roliga, Daniel fick gå tillbaka och hämta en gråtandes sambo som hamnade mellan två spöken och vågade inte gå!! Men kul hade vi alla iaf!!
Idag har vi bara slappat och njutit dagen på bästa sett!! Imorgon är det en ny vecka, Daniel har fotbollsmatch och vill att vi ska titta, men jag är tjurskallig och tänker fotbollsvägra hela sommaren eftersom jag inte var med på dealen fotboll!! Hockeyn är faktiskt helt annat.. Men tyvärr så har man en son på 8 år som vill titta så vi får se hur det blir imorgon!! Kommer iaf INTE gå upp med ett leende på läpparna!!
Nu sängen och TV så kommer nog John blund inom kort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar