tisdag 1 juni 2010

Kär!!

Jag kan helt ärligt säga att jag har blivit kär i ett hus! Har varit där flera gånger, men aldrig kollat runt ordentligt, men några helger sedan så tog jag mig friheten och kollade runt och blev kär.. Huset är perfekt, men tomten tycker jag inte om... Huset kommer KANSKE (obs bara kanske) inom en snar framtid bli till salu, om man är kär i huset, kommer man säkert tycka om tomten efter vart.. Men nu till det stora problemet, Jag känner ägaren till huset, vi umgås inte dagligen men vi umgås!! Om det skulle bli till salu inom en snar framtid eller år så kommer jag fortfarande vara kär i det, men kommer ju inte kunna köpa det pga att jag känner ägaren!! Skulle aldrig utsätta mig för att bli osams om ett hus.. Inte för att det behöver bli så, men tänk?? Man hör ju andra historier om sådana tillfällen, det kanske är så att man lyssnar på det för mycket?? Men som sagt, det kanske ALDRIG blir till salu, ägaren kanske rent ut sagt absolut inte vill sälja det till oss=)=) Det är många saker som ska stämma!! Men sedan vill jag inte flytta från där vi bor nu heller, för jag trivs som fisken i vattnet.. Men ni vet hur det känns att vara kär! Man kan lixom inte rå för känslorna!! Dom bara frodas, andra har det för det motsatta könet, jag har det för skor och just detta hus!!
NEJ NU ÄR DET NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar