tisdag 15 juni 2010


Vi ska och besikta bilen nu, har letat efter lika stora meloner för att kunna stoppa i min BH, har även köpt dra in strumpbyxor, silikon till läpparna och ja allt man kan komma på eller har jag det?? Nej men skulle verkligen behöva ha gjort det om våran bil ska gå igenom.. Jag vet att den inte kommer gå igenom pga en liten lampa som lyser, vad gör det egentligen?? Vi ska släcka lampan och försöka lura dom, men eftersom dom har blivit lurade av folk i flera år så har dom blivit smarta och går nu in med en dator ist.. Så nu ser jag alla våra pengar fladdra i luften med en dragkraft mot våran bil.. Kul att det är någon som blir lycklig!! Men tråkigt att det är en golf och inte en vacker dam som mig!!
Jaja bäst och lägga på charmen och dra!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar