tisdag 1 juni 2010

INTE BRA INTE BRA!!

Jag är sämst på ta kort, jag är sämst på uppdatera, men jag är iaf bra på jobba, laga mat, få tuppjuck på mina barn som är överallt och ingenstans eller iaf den minsta.. Men jag är ännu bättre på att säga att jag älskar dom, ta hand om dom och inse hur mycket dom betyder för mig! Man måste verkligen stanna upp och titta, njuta och och ta vara på dagen!
Philip fick mig att få ont i mammahjärtat så tårarna kom här om dagen!! Han ligger och gråter i sängen, så vi börjar prata om varför.
Då kommer orden!!

Mamma! Daniel älskar inte mig och Fabian!

Det gör han väl??

Nej det är bara till dig han säger älskar dig, inte till oss två!!

Daniel är inte världens bästa på visa känslor, pussas mm, men sista året har han blivit mer och mer kramig, pussig, säger älskar dig mer och mer, nästan så man själv är i chock.. Men han tänker inte på att säga det till barnen...
Så tänk på det alla där ute, att barn tänker på ALLT!!


Annars så har vi inte gjort så mycket annat än det vanliga! Jo vi firade ju min födelsedag i Söndags.. Fick så bra presenter, tyckte verkligen om allt! Skönt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar