onsdag 24 juni 2009

Daniel!!


Jag är så fruktansvärt stolt över min Daniel! Han är min, bara min! Han har haft en väldigt jobbig uppväxt, att han är där han är idag är så himla kul att se. Vissa människor som har blivit svikna x antal gånger i barndomen letar sig till fel människor att umgås med, men Daniel har kämpat på i alla åren. Folk i kommunen har givit Daniel skulden för mycket, att han är värsta fyllesvinet som somnar, bråkar mm på fester. Visst har det hänt! Men VARFÖR ska det bara pratas om när HAN gör det? Om man tittar runt så är det MÅNGA i tex hans hockeylag som är 1000 gånger värre, men när dom är superfulla kissar på sig blir satta i fyllescell, är det ok. Många gånger har även Daniel och S i laget fått skulden av föräldrar vars barn har blivit asfulla inte tagit sig hem mm. Jag menar, om man är över 20 år bestämmer man inte själv hur mycket man klarar av att dricka? Alla föräldrar borde öppna ögonen och inse att deras barn är inte värsta änglarna!
Jag är STOLT över min Daniel!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar