söndag 14 juni 2009

Tycker synd om mig själv!!

Idag tycker jag så synd om mig själv. Var som sagt hos Tomas och Gunilla igår på kalas. Drack lite vin och några drinkar och massor med vatten för att jag INTE skulle bli bakis. Vi åkte hem tidigt kände mig inte ens salongsberusad, men idag är jag så fruktansvärt bakis så vet knappt hur jag ska överleva dagen! Mår illa och vill spy, huvudet bankar, ser ut som en kines ja ni vet hur man känner sig! Har iaf försökt vara duktig och inte känna efter för mycket så jag och Fabbe tog cykeln en sväng till affären och köpte sill. Så nu har vi avnjutit en silllunch med färsk potatis gräddfil och gräslök med massa loka till.
Fabian har precis lagt sig och nu hör jag soffan skrika efter sällskap så det är bara att lyda så kanske man mår bra om ett tag!!

Ett tips!!! Sätt på er flytväst om ni ska ut idag, lättare att bara flyta med i regnet då!!!
KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar