onsdag 3 juni 2009

Jag har varit död!!

Festen i lördags tog alla krafter ur mig!! Jag har vart helt död! Åkte och jobba i gävle i Måndags, kroppen gick på halvfart hela dagen. I går sov jag nästan hela dagen men idag känns det lite bättre.
Till festen! Festen vart väldigt lyckad tycker jag själv=) En spydde och en somna sen höll vi alla andra igång så det måste ju bevisa att det vart lyckat?? Kl 4 kom jag hem glad och rund under fötterna=) Mina mamma och pappa höll tal och min underbara bror och hans kompis hade skrivit en så jävla rolig låt om mig, jag skratta, andra grina för dom blev så rörda=)
Presenterna ska vi inte tala om fick en dator en kamera, spikmatta, smycken presentkort och massa fina blommor ska ta kort och visa!! Säger bara en sak TACK ALLA NI SOM GJORDE MIN DAG LÄTT ATT FYLLA 30! Nu är det nästan så man längtar att fylla 40=)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar