måndag 29 juni 2009

God morgon Måndag!!

30 åringen!!





Helgen har varit den bästa på länge! Var på 30 års fest i lördags. Hur kul som helst, dansa parta snacka med folk man inte sett på länge länge. Om inte Veronika är nöjd med sin 30 årsdag så kan nog ingen vara nöjd! Daniel var nykter och körde och är den lite blyga typen så jag har varit nervös att han skulle ha väldigt tråkigt, men han hade oxå hur kul som helst=) Dansa lite oxå.
När vi kom hem igår fyllde vi poolen så nu har valrossen hittat sitt andra hem.
Idag ska vi väl säkert göra som alla andra lediga människor, gå och bada alltså!!
Kan livet bli bättre?? Jag är så glad att jag lever med en sådan underbar familj! Att jag har dom vännerna jag har, även om man inte pratar dagligen så vet man att dom finns!!
KRAM PÅ ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar