fredag 15 maj 2009

Dum el jävligt dum??

Daniel och jag sitter och myser i soffan igår, pratar om allt och ingenting. Då kommer det!

-Älskling skulle du ha något emot att jag börjar träna fotboll med Gimo?

-Varför då?

-Du vet ju att jag behöver gå ner minst 10kg och behöver få bättre kondis tills i höst.

-Vilka dagar?

-Jag har tänkt på det, det är samma dagar som Philip tränar, men timman efter.

-Jaja det går väl bra. Men Fille går först? OK?

-Ja det ät ok men om jag blir uttagen till match så går väl det före?

-NEJ det gör det inte!!!

-Vi får väl se vad Philip vill. han vill nog att jag ska spela match. Men bra då börjar jag iaf.


Hur i hela friden kan jag gå med på detta? Jag känner min sambo så jag vet ju att det inte kommer att sluta med att han bara tränar ibland. Men nu ska tilläggas att Daniel är en av dom lataste så chansen att han börjar är nog ganska liten ändå! Jag håller tummarna att han inte börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar