onsdag 13 maj 2009

Rackarunge!

I lördags försvann en sko för Fabian, den var spårlöst försvunnen och jag var 100% säker att båda skorna var med hem efter våran promenad men vi leta och leta och ingen sko hittades. Daniel vart arg på mig för att jag var så slarvig som hade tappat en sko, men jag var helt säker att den var med hem. Men han trodde inte på mig ändå, för en sko kan ju inte bara försvinna!
I morse lekte Fabian med min mobil som var helt urladdad, så skulle vi gå till skolan och mobilen var helt borta jag leta och leta men ingen mobil. Har letat hela dagen på konstiga ställen men inte hittat den. Ikväll när jag skulle laga middag skulle jag ta fram en plåt ur underugnen och hittade min mobil under en plåt=) tittade längre in och vad låg där? Jo Fabians sko=) Så nu har vi kommit på vårat busfrös gömställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar