tisdag 5 maj 2009

Helgen startade med att Fille fyllde 7 år

Träffade mormor& morfar, fick en cykel

Vi var på kolmården och såg en massa djur...






Fabbe är ingen hund men en sill så han fick sova i en låda.































Som ni ser har vi haft det strålande, min mamma har lärt sig en sak på denna resa, hon har en sursill till barnbarn Fabian. Vi kommer aldrig få barnvakt åt Fabian igen, han bara skriker när mormor visar sig, jag har min teori att kära mormor har varit dum mot Fabian så han är livrädd för mormor=) Skoja bara hon är världens bästa och gör allt för att sillen ska tycka om henne.
Philip vart iaf jätteglad för resan och ännu gladare när vi träffa mormor & morfar.. Fille sov alltså inne hos morfar, för morfar är en idol..
Idag har jag jobbat i Gävle, hur bra som helst gick det. Annars om dagarna håller vi på med våran kolonilott, vi gräver och gräver, sen gräver vi lite till men innan 1a Juni ska det vara klart.
Nu ropar soffan allt vad den kan på att få sällskap, bäst att skynda sig så den inte försvinner.
Ha en bra kväll och tryck i er nåt gott det ska inte jag göra men ni kan ju.
KRAM























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar