onsdag 6 maj 2009

Varför..........?

Ska allt hända på samma dag när det finns 365 dagar på ett år? Jag har inte varit hos frisören på över ett år. Daniel har färgat mig, Anne har klippt luggen på mig så jag har klarat mig bra,. Men nu skriker mitt hår efter en ordentlig genomkörare hos en riktig frisör, så jag har bokat en tid nästa vecka för slingor och klippning=) Dagen efter jag hade bokat så kom en lapp från skolan tis 12 maj är det vretadagen då ska vi föräldrar vara med och ha bakat en kaka till försäljning, idag damp det ner en läkartid åt Fabian, när? Jo 12 maj kl 11. Så nu har jag en vecka på mig att bli en supermamma som kan vara på tre ställen samtidigt. Men det ska nog gå. Ordna barnvakt tänker ni. Vi brukar inte ha några problem med barnvakt men just denna dag har vi ingen, om inte mormor kan komma, men då måste jag även skaffa pensionärsvakt åt henne för hon har ont i bena och klara kanske gå max 100 meter, så då behöver vi någon som rullar både Fabbe och mormor i vagnen. Inte klaga nu, bara inse att man har ett liv som många andra stackare kanske inte har..
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar