tisdag 12 maj 2009

Oj oj oj!!

Vad tiden går fort! Vad har hänt? Vi har jobbat haft kalas vart på möten och det roligaste, jag har klippt mig och slingat håret=) Är verkligen SUPERNÖJD!!!!! Nu ska vi in till Uppsala och leta 80-tals kläder till min fest. Har en bild i huvudet så jag hoppas myrorna är med på min visa.
Daniel ska träna och Fille ska få vara med han på träningen. Jag och Fabbe gör stora staden tillsammans.
Till något helt annat: Philip spelar hockey på vintern och fotboll på sommaren, tycker jag fungerar bra, men nu ska hockeyn ha barmarksträning oxå. Okej att Fille spelar med dom som är tre år äldre men dom är ju ändå bara tio, när ska barna få vara barn?? Räcker det inte med hockey på vintern? Det tragiska är ju att om Philip inte är med så tappar han både sammanhållning och teknik. Jag vet inte men jag tycker det ska satsas allt för mycket på barnen nu för tiden. Dom skulle köra inlines och klubbövningar. Det kanske är bara att inse att vi lever på 2009-talet och inte som när jag var barn. Philip kommer iaf att bli överlycklig om han kommer få träna, men själv tycker jag att det blir alldeles för mycket och tror många kommer ledsna när det blir så tufft.
Nu ska vi åka, ska försöka hinna lägga in lite bilder ikväll.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar