torsdag 4 februari 2010

Almtuna-Mora

Matchen börjar....
Spännande tyckte Fille...
Jocke, Daniel och Steffe....

Man blir törstig på hockey...


Vi avslutade kvällen på MAX! Gott gott!!

går vIgår var jag på den roligaste hockeymatchen på länge.. Stackars nr 17 Kim Karlsson, han glömde ta av sig skydden, så han låg som en valross på isen, en annan spelare fick putta på han in i båset.. Jag har nog aldrig skrattat så mycket, det är bara sånt man får se på TV aldrig live, men igår så fick jag uppleva det själv.. Starkt av han och spela mer efter 1600 st har garvat åt han... Jag hade kastat in handduken och aldrig visat mig igen.. Nu har dom visat det på sporten på morgonen, fast bara en lite snutt men jag skrattar lika mycket nu som igår.
Jaja vi ska iaf börja morgonen med snöskottning.. Sedan blir det nog städ och matlagning för hela slanten.. Hoppas ni får en bra dag i detta vinterland..
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar