måndag 1 februari 2010

Vintern fortsätter vara här med massor av snö och en bitande kyla. Jag trivs, tycker det är helt fantastiskt att vi har fått en ordentlig vinter. Klart man längtar till våren, men inte riktigt än ska den komma. Är inte alla värda det här? Tänk er hur det varit dom senaste vintrarna med bara massa slask.. Philip njuter varje sekund, han älskar vintern.. Förra veckan längtade jag massor till våren innan det gick upp för mig att vi har inte fått haft en sådan här vinter på många år=) Så nu får den mer än gärna stanna en månad till.. Bara lite sol skulle sätta pricken över i..
Idag ska Fabbe få den andra dosen av svinis, eftersom han har så hög smärttröskel och aldrig sagt ett ljud när han fått någon spruta så antar jag att det kommer gå strålande..
Barnen har ju varit hos mamma och pappa hela helgen medans jag och Daniel har arbetat. Igår innan vi åkte och hämtade dom så gick vi på bio! Snabba cash vart det, hemsk film, ont i hela kroppen efteråt! Den var ju sjukt bra men fyttirackarn att man får en annan syn på saker.. Drömt om den i natt och mår inte bra när jag tänker på den, men glad att jag såg den iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar