onsdag 17 februari 2010

På banan...

igen, vi har problem med datorn, den bärbara har pajat och den andra hatar jag, men den får duga så länge, Daniel har kopplat in den i STORA TV, känner mig som en mupp när jag sitter framför Tv och ska skriva men men vanesak det med!.
Vad har vi haft för oss då?
Allt och inget, känns som dagarna bara springer ifrån mig men jag hinner ingenting. Jag har jobbat, sett på hockey har även lärt mig att många killar spelar utan kallingar, jag dör när jag tänker på det, vi lånade nämligen ett lags utrustning förra året, och bara tanken på att jag har haft en viss persons snoppbaciller på mig,gör mig så frruktansvärt äcklad, hoppas han har kallingar på sig när han spelar. Har insett att hockeyn kommer bli totalt värdelös nästa år när jag mister min trogna livskamrat på läktaren=( Men saker har ändrat sig förr, just nu går det inte så bra för Gimo eller det går åt helvete rent ut sagt, så alla börjar väl bli trötta och less på ishallar, men i höst kommer nog Lunkan få tillbaka glädjen och fortsätta ett år till, hoppas hoppas så jag får tillbaka min livskamrat. Jag har även börjat utnyttja mina barn med barnarbete, känner att det funkar bättre och bättre för varje dag, Fabian sköter dammsugningen och Fille plockar. Kostnad? Fabbe 0kr och Fille brukar få en tia eller två..
Alla hjärtans dag har oxå passerat, min karl är inte känd för att vara en romantiker men jädrans vad han hade slagit på stort i år. Jag och Fabbe fick gå ut i bilen medans han skulle stanna kvar på ICA i söndags, vi satt i bilen och vänta med spänning, när han kom gåendes mot bilen med något han försökte gömma så visste jag precis vad det var, han satt sig i bilen och istället för att jag kanske kunde hållit en god min så utbrister jag.
-Jag vet var det är, så jag kan ta ljuset på en gång!
Ok sa Daniel och gav mig ett ljus och två trisslotter som vi skrapa en var. Vi är nog dom mest romantiska som finns=)
Det har säkert hänt massa mer saker men nu måste jag göra i ordning mig så jag kommer iväg till jobbet i tid. Ha en bra Onsdag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar