tisdag 2 februari 2010

Fabian fick sin spruta igår, och idag när han vaknade var han en het karl i sina bästa år.. Men det bästa med det här är att det hänt ett mirakel, Fabian har legat på mig i soffan och nästan tittat på en hel film med Tjorven. Det har ALDRIG hänt och kommer förmodligen ALDRIG hända igen.. Men han måste vara väldigt sjuk eftersom han ligger still, har inte gett han någon febernedsättning än pga att det är så otroligt mysigt att få gosa med sin son som man ALDRIG får göra annars. Men nu ska han inte behöva pinas längre, så nu ska han få en ipren så det blir fart i huset igen.. Det ser inte ut som han har lidit speciellt mycket och jag har haft kontroll på han=)

Jo BVC tanten igår och jag vart osams, när hon skulle ge sprutan så sa hon att nu kommer Fabian att skrika, håll i armarna hårt.
Nej jag tänker inte hålla i hans armar och han kommer inte skrika.
Jo han kommer skrika, alla barn gör det.
Är det du eller jag som känner mitt barn bäst?
Kärringen vart sur och gav sprutan..
Fabian sa inte ett ljud. Då säger kärringen.
Men gud det här har jag aldrig varit med om, varför reagerar du inte Fabian?

Sedan tog han massa blodprover på han, inte ett ljud då heller.
Så där satt tanten som en fågel, hoppas hon sitter så än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar