fredag 5 februari 2010

mamma/pappa-Fabian 1-0

Vet inte hur ni gör när ni som har barn nattar dom? Jag är säkert den elaka mamman igen när det gäller nattning? Jag ligger INTE hos mina barn tills dom somnar, sitter INTE hos dom heller.. Jag går upp och säger God natt till Fille, Fabbe lägger jag i sängen och säger God natt och går ut.. Igår ville Fabbe testa sina gränser hos mamma/pappa, han smög ner och satt sig i trappen för att kika på oss, vad vi höll på med.. Men en envis mamma och pappa och en envis son skulle nu se vem som hade mest vinnarskalle. Ni tror väl inte att vi förlora?? Nejdu tillslut gav en stackars son upp och insåg att det inte var någon idé att försöka sig ner i trappen igen.. Alltså 1-0 till dom stora.. Tur man kan vinna i något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar