onsdag 3 februari 2010

Erkänner....

Jag kommer bli precis som min mamma, jag är en idiot när det gäller hockey! Är det såhär bara för att mina föräldrar ALLTID var med mig och min bror när vi spela hockey/fotboll??
Igår hade Daniel match mot Ormsta borta, försökte hitta någon som kunde följa med oss för att se det live, men ingen ville=( Då gör vi upptäckten att den går live på Ormstas hemsida.. Jihoo tänkte jag och Fille. Vi bänkar oss framför datorn med chips och dipp och ska titta.. Fabian står och skriker pappa och tror att alla gimospelare har varit på hans mamma så han fick ca 20 pappor.. När Ormsta gör 1-0 missar såklart Fille det och kommer springandes för att se reprisen=) Jag förklarar att det är någon som filmar i ormsta och att vi bara kan se det live på datorn, det blir inga repriser på målen.. Fille skitsur och säger att det alltid brukar vara repris på tv/dator och utbrister

- Är det bara för att GIMO är så dåliga som inga repriser visas??

mm man kan tolka det hur som helst, om dom spelat i Elitserien hade vi kunnat sitta framför tv och fått sett allt, nu fick vi se en hackig match med dålig kvalite och sms till Steffe när vi inte såg vem som gjorde sig illa... Men jag är ändå glad att jag kunde få följa Gimo Div 2 på en dator även om kvaliten inte var den bästa och resultatet bara blev 4.4.. Men det är bara ta nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar