fredag 17 april 2009

Äntligen Fredag!

Ja ni nu är det veckoslut igen. Helgen kommer att bli super, städa, jobba, träffa mina föräldrar, 30årsfest, sen få avsluta Söndagen med chips dipp och en massa cola, kan det bli bättre?
Igår skrev jag min inbjudan till födelsedagen. Varför känner man sig så gammal bara för att man måste skriva 30 och inte 20? Jag kommer liksom ihåg när min mamma fyllde 30, tyckte det var jättegammalt, vad ska inte mina barn tycka?
När man fyllde 18 och fick gå på krogen så kalla vi alla 30åringar för porrmorsor och undra varför dom inte satt hemma för. Vi tyckte det var så äckligt att se dom vara på krogen, men nu är man där själv, tycker 18åringarna lika? Dom gör väl det, men en sak ska ni veta bara för att jag måste börja skriva siffran 3 kommer jag inte sluta dansa och ha kul, då får folk kalla mig för en äcklig porrmorsa om dom vill. Jag mår bra av att fylla 30 har två fantastiska barn en underbar sambo bra vänner, ja jag har nog det mesta. Så det är bara att inse man kan inte backa livet man kan bara leva i nuet!
KRAM

1 kommentar: