lördag 25 april 2009

God morgon!

Jag känner mig helt utvilad idag så skönt. Igår vart det en helt underbar dag fast det inte vart som det var planerat. Vi grejade på kolonilotten skulle till ett par vänner egentligen men jag hade lovat Fille att vara hemma så han skrek rakt ut när jag sa att vi skulle bort, så jag tänkte stanna hemma så Daniel kunde få gå bort men han ville vara med mig. Vi satt och väntade på svärfar som ringde och sa att han skulle komma men inte heller han såg vi till. Så vi grillade ist, drack lite cider och avslutade kvällen med kort, Philip tycker det är så kul att spela. Vi satt faktiskt ute till 21.30 med tända ljus och infran på. Men kl 22 sov vi nog allesammans.
Nu ska jag väcka Fabian så vi kan gå på promenad innan vi börjar på tomten igen.
Ha en underbar dag i solen.
Jag behövdes inte på jobbet igår så därför kunde vi vara hemma hela familjen, men idag ska både jag och Daniel jobba..
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar