måndag 27 april 2009

Måndag!

Ja nu är helgen redan över, vi har fått massa gjort så det känns som en bra helg. Kolonilotten ska "bara" grävas om. rabatterna har fått sällskap av massa blommor, vi kommer även denna vecka få gå med rena kläder, alltså har tvättmaskinen fått känna att den lever. Vi har även jobbat ätit glass och cyklat, lekt med barnen. För er så är det säkert en väldigt normal helg men för mig så är det ganska ovanligt att få så mycket gjort på en helg, eftersom jag har en ganska lat, el väldigt lat karl i huset.
Idag ska jag och Fabian göra klart den sista rabatten sen ska vi inta en varsin solstol och njuta, ska bara gå och köpa rep som jag kan binda Fabbe med så jag iaf får njuta.
Ha en strålande Måndag på jobbet alla som jobbar, känns bra att vara mammaledig när solen skiner.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar