måndag 6 april 2009

Kväll..

Efter maten som bestod av grillad fläskfilé, bakad potatis, sallad med feta ost så blev man såklart proppmätt, vad är inte bättre än en långpromenad då?? Så det vart det, jag och Jessica gick ut och gick en tur, hur skönt som helst.
jag måste försöka gå ner lite i vikt innan jag trivs med mig själv. min bror skulle köpa julklapp till mig, han gick in på gina och sa att han skulle handla till sin syster som var småmullig, inte så kul att höra,=) men men han kanske kan få skryta över sin syster snart hoppas vi..
Jag har tänkt på en sak, man ska ju vara så smal, alla pratar om vikten mm, så ett tag funderade jag på om man skulle se hur mycket man kunde gå upp i vikt ist för ner på kortast tid, vad säger ni om det?? Tror nog att jag satsar på det sista och går och tar fram glassen ur frysen och kolasåsen ur skåpet nu, ja så får det bli..
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar