torsdag 9 april 2009

Skärtorsdagen!!

Idag är det bara att bomma igen hemmet, dra ner rullgardinerna, låsa dörren, sätta munkavel på barna el fly fältet helt och hållet. jag tycker inte om den här dagen, alla jävla påskkärringar tänkar jag på.. Jag har oxå gått påskkärring, men jag satt länge med mina påsk kort och gjorde dom fina, inte som dagens ungar ritar en sträckgubbe i en färg och blir sura om dom inte får pengar..Jag sminkade mig fint och allra sist, jag fick bara gå till mormor, farmor och dom vi kände. Jag blev glad för godis och slutade gå påskkärring när jag typ fyllde åtta. idag blir man ju inte förvånad om det står en tonåring utanför dörren och tigger.
Alla små söta påskkärringar som lagt ner energi på kort och sig själva dom är välkomna hit, men ring först så vi öppnar=)
Det var bättre förr helt enkelt!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar