tisdag 21 april 2009

Solen skiner!

Idag är det en dag vi har mycket, ska till Östhammar kl 14, kl 16 är det simskola. 17.30 har philip fotbollsträning och kl 18 har Daniel träning. Jag ska på sminkparty kl 17.15 vi har en liten oxå var ska han vara? Om jag tar med Fabbe på sminkpary förstår ni att vi kommer se ut som clowner, om jag lämnar han ensam hemma har vi inget hus kvar, vara med på philips träning så kommer ungarna inte ha någon boll att spela med så Daniel får helt enkelt flirta med sina tränare så dom kan passa lilleman tills jag kommer och hämtar han=) Men det har dom gjort förr så det ska nog gå bra. Det är bara att vänja sig med att pussla för i aug börjas det igen. Philips hockey börjar medans fotbollen inte är klar och Daniel är borta 5 dagar i veckan och jag kommer jobba kvällar och helger.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar