fredag 10 juli 2009

Fabian sover och Philip är hos en kompis och jag sitter och tittar på Webbisar, alla barn är så söta, ligger och tittar med stora ögon el har fått kläder på sig. Det är då jag börjar undra vad vi gjorde för fel? Jag var 3h och 20 min på akademiska när Fabian föddes, dom behövde inte ge mig någon bedövning, jo knäppa på lustgasen men det var väl inte så jobbigt. Jag gick inte sönder, så nål och tråd behövde dom inte använda, moderkakan kom ut av sig själv. Det ända vi behövde hjälp med var att klippa navelsträngen eftersom jag har en liten blod, sjukhusrädd karl. Straffar dom mig för att jag hade en så lätt förlossning el var dom så kaffetörstiga? Men jag lovar att kameran hämtade nog ena sköterskan när dom såg huvudet på Fabian så dom kunde knäppa ett så fort som möjligt. Ni ser ju! Stackars barn, har precis kommit ut från en trång mage inte öppnat ögonen är fortfarande kladdig, ser mer ut som ett russin med inslag från ET än ett barn. Jag är fortfarande arg för att dom hade så bråttom att knäppa kortet som alla ska kunna gå in och se på. När man sett att någon har fått barn som man känner så brukar man skicka ett grattis sms typ: Grattis så söt, såg han/hon på WEBBISAR vi fick oxå sådana sms, men dom lär ju ljugit oss rakt upp i ansiktet? För man kan inte tycka att Fabian är söt på detta kort? Om dom väntat 1 timma innan dom tog kortet då hade allt stämt vad folk sagt. För då och nu så är han Världens sötaste tillsammans med sin bror. Älskar er så mycket Philip och Fabian.

1 kommentar: