fredag 17 juli 2009

God morgon God morgon!

Solen skiner, jag skiner känner mig helt utvilad idag. Om 6 timmar smäller det på stenhus, då har vi semester. Jag och barna tänkte fira med att gå på stranden och invänta Daniel. Hade planerat så bra för denna dag, Fabian fick gå och lägga sig kl 19 igår, tror det var i maj det hände sist, Fille kasta jag i säng kl 21 för att han inte ska sova bort hela dagen. Men än så länge är det tyst tyst i huset så jag ska duscha och packa väskan med mat och badsaker.
Nu har vi iaf bestämt oss vi åker till leksand nästa vecka, med SUNE. HALLÅ!!! har jag blivit gammal el? Ser mig framför när jag och Daniel glider runt på campingen med lika träningsoveraller börjar tjafsa när förtältet ska upp, alla andra sitter och skrattar i sina förtält eftersom dom har gjort det här i 25 år och klarar det på 5 min haha. Vi klarar oss knappt på 3 tv nu då har vi en, men man ska väl inte sitta och titta på tv el? Jag tror vi kommer ha det helt underbart iaf=) Nej nu duschen!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar