lördag 11 juli 2009

God morgon Lördag!

Jag älskar solen och solen älskar mig för här skiner den från en klarblå himmel!
Mamma, pappa och philip har campat i natt. Sune är en helt underbar man, han strejkar inte med något, så inga problem alls. Idag ska vi åka med M & P till backluckan sen öregrund, vi ska bara ta dagen som den kommer. Jag är så glad för dom stunderna man får med föräldrarna. Våran familj har blivit lite splittrad, fast det är ju jag som bor längst bort. Johan var lite smart iaf och flyttade bara 2 mil, så han har fortfarande nära till mormor mamma och farmor. Jag saknar faktiskt maten, jag vet att min bror brukar åka hem till mamma när han inte orkar/hinner laga mat. Så vill jag oxå kunna göra. men men jag får bo med min alldeles egna Daniel istället. Nej nu kanske man ska rolla på lite deo, slänga på sig någon gammal trasa och äta lite frukost.
Ha en toppendag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar