söndag 19 juli 2009

Jobb!

Jag lovar jag känner verkligen hur mycket jag lever, har så ont i fötterna så jag knappt kan gå men kul är det! Varför? För igår jobbade jag i öregrund. Idag ska jag oxå jobba, ska bara skicka iväg familjen till Åland!
Tror Ålandsbåten är rädd för mig el nåt, har velat åka till åland i säkert 4 år men inte kommit iväg. Nu hade vi bokat biljett och allt var fixat för en lite tripp men nejdå då ska jag få jobba ist. Men jag är 30 år så jag väljer helt själv vad jag vill och då kommer jobbet i första hand, för det är galet kul när det är fullt med folk på uteserveringen, man springer som en galning och ser när gästerna både blir mätta och runda under fötterna. Solen skiner och alla ja ALLA är verkligen glada. Nej nu måste jag fixa mina små så jag kan göra iordning mig själv sen.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar