måndag 20 juli 2009

Ingen bra start på semestern! Tårar stora som äpplen på stenhusgatan!

Tårarna bara rinner och rinner vill inte att Fille ska vakna, vill inte berätta vilken jävla orättvisa det finns i familjen. Att Daniel lever 2009 är för mig obegripligt. Om jag var han så hade jag hängt mig i närmsta björk el nåt, men den snälla människan stänger in allt istället. Tycker så JÄVLA synd om han, om ni skulle förstå hur han har haft det då tror jag inte ni heller hade levt. Han har blivit sviken SÅ många gånger att ingen människa kan räkna så långt. Hur kan man behandla barn så olika??? Hur kan man lova när man inte kan hålla?? Vi får höra x antal gånger att Daniel har ju jobb, skitbra, har han haft jobb sen han var 11 el? Nya skridskor, nej vad är det? Kläder? jaha ska man ha det? Så jävla sjukt att man kan göra sådan skillnad på barna, skulle ALDRIG jag menar verkligen ALDRIG göra så mot mina barn.. Jag ska göra den här semestern så bra för mina barn, även om det inte blir vad vi tänkt oss. Här har vi sparat varenda kr för att det skulle bli bra, jag har jobbat så jag fått stora blåsor på fötterna så ska det skita sig på en sådan sak som man har blivit lovad, FYFAN!! Jag vet att inom en snar framtid kommer inte Daniel ha kontakt med sin familj, för han orkar inte höra på allt skitprat längre, jag om någon kommer stötta han så mycket jag kan, fast jag tycker det är jättetråkigt, men det är Daniel jag lever med och inte andra. Mig har ingen gjort nåt men jag ser hur dåligt Daniel mår, trodde inte att ett hjärta kunde värka så mycket som det gör på mig just nu. Ser knappt vad jag skriver för det kommer så mycket tårar, men Daniel är iaf och får hjälp av proffs nu så får vi se hur allt slutar. har vi familj kvar? el lever vi 4 ensamma? Så stolt att Daniel tar hjälp innan, så han vet hur han ska göra, annars finns det risk att han blev åtalad för mord. Vi får se vad han säger när han kommer hem.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar