tisdag 26 januari 2010

åååå så trött jag är....

Jag har ju haft turen att barnen alltid sover nätterna igenom, men i natt fick Fabian en knäpp och ville inte sova.. Han vaknade kl ett och hade kissat igenom blöja och kallingar.. Det är väl inte riktigt hans fel eftersom Daniel trodde jag hade bytt blöja när han la Fabian igår, karlar känner inte efter ni vet=) Men det var då allt startade, Fabbe vägrade somna om, han hade race i trappan och försökte nog slå rekord på rumpåkning ner för trappstegen.. Han kom in och la sig bredvid oss, men då förvandlades han till en ögonutpetare och tyckte det var skitkul att peta ut ögonen på mamma.. Efter ett par timmar gav han upp och somnade i sin säng, det betyder att jag är död idag eftersom jag inte har vanan att vara vaken på nätterna.. Det finns alltid för och nackdelar med allt, i natt hade jag önskat att Fabian var van att sova i vår säng, då hade han nog somnat om på en gång men men vi tar nya tag och hoppas denna natt som kommer blir mer prinsessömn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar