måndag 18 januari 2010

Måndag!

Vardagen är här, allt ska vara som vanligt, Philip är i skolan, Daniel på jobbet, jag och Fabbe hemma,,,, men vi går fortfarande och bara väntar att bonus ska få frid,,, Fy och blä, ont i magen, dåligt med sömn men vi måste försöka leva som vanligt tills det hemska beskedet har kommit.
Vi försöker förstå, men hur ska en stackars 7åring förstå?? För han är dygnen extremt långa, han frågar hela tiden, hur ska han få veta när han är i skolan mm mm.. Men tror det är bra för han att vara i skolan oxå, han vet att det bara är att ringa om han inte orkar.
Jag och Fabbe har varit ute sedan kl 8.30 i morse och kom precis in.. Det är så skönt ute nu, men lite sol skulle inte skada.
Jag har massa bilder på kameran som jag ska visa er=) Vi har köpt ny vagn, ny torktummlare, ny dammsugare=) Torktummlaren och dammsugaren kommer förhoppningsvis imorgon. Vi har varit utan torktummlare i ett år nu, men jag känner verkligen hur mycket det skulle underlätta så nu slog vi till. Hoppas ni får en bra start på veckan så hörs vi lite senare med bilder=)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar