fredag 22 januari 2010

invalid....

om ni ser en människa på den här i Gimo med två barn på kärra efter då är det jag, skadat mig ordentligt idag, kan inte gå, ligga eller knappt röra mig.. Det är synd om mig nu, men ingen här hemma förstår det. Daniel skrattar, Fille säger att jag är en tönt, Fabbe sover så han vet inget än, han är väl den som bryr sig mest. Vad har jag gjort då??
Jo jag är så jävla klantig så jag har slagit lilltån i trappen och den är INTE som den ska.. Varför ska trappen stå där jag är? Varför förstår inte trappen att den måste flytta sig när jag kommer? Det här är inget skämt utan det gör så förbaskat ont så när jag ligger på soffan måste foten hänga utanför och det dunkar hela tiden, måste även böja tårna hela tiden så det knakar ni vet? Men det går inte, kan inte böja tårna..
Nu har man väl lov att äta så mycket chips och dipp man vill ikväll va? Jag tror själen kommer må bättre även om inte tån mår bättre..
Vi ska iaf försöka ta oss upp till ishallen och titta på om dom lärt sig något sedan i tisdags! Som jag sa till min vän Nonno.
-Dom kanske bara förlorar med 9-0 idag, och det är ju mål man vill se så skitsamma om det är åt fel håll=) Om inte annat så kommer han få agera färdtjänst om det inte går att gå, för det måste jag vara beviljad nu??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar