måndag 25 januari 2010

Måndag....

Min lilltå har inte tagit knäcken på mig än, men Lördagen var fullproppad från kl 8.30 till 02.30..
Började dagen med poolspel för Fille, direkt när det var klart åkte vi på lite försenad 7 oc 29årsfika, kasta nästan i oss alla godsaker för att jag skulle hinna till jobbet, jobbet gick skitabra, väldigt bra kassa för att vara helg före löning, men sprang det gjorde vi=) Hem och sov vid 02.30 och visste att Söndagen hade vi inget planerat så skönt! Vi sov först länge för att sedan ta en liten tupplur på 3 timmar, jag och Fabbe alltså. Fille åkte till en kompis och Daniel vet jag inte vad han gjorde.. På eftermiddagen tog jag och Fabbe en liten promenad för att få i oss lite frisk luft..

Idag ska vi bege oss till ishallen alldeles strax för Fille ska åka skridskor med skolan så första skridskoknytare vart man vald till.. Ikväll har Fille träning så för omväxlingens skull vart det en tur till ishallen igen men jaf och Fabbe är så glada för det, eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar