fredag 8 januari 2010

God morgon Fredag!


Ja då var det Fredag igen, Daniel ringde vid halv 8 och berätta att dom chockhöjt elen mellan kl 7-10 idag, jag fick panik och undrade om jag skulle stänga av ALLA element?? Men det behövde jag inte, men inte en lampa lyser på stenhusgatan, tur att barnen sover så det är bara jag som sitter i mörker.. Datorn tänker jag bara ha på tills batteriet tar slut! Det var en sjuk höjning, jävlar om han lurar mig. Jag får verkligen panik när det gäller sånt. Vi har alltid haft bara två element på, för jag menar att man inte behöver springa naken, bara sätta på sig en tröja, men nu har Daniel satt på två element till, så kul elräkning vi kommer få.
Ja ja det är iaf fredag och Daniel åker på match kl 15 så då blir vi ensamma, vi tänkte mysa in denna helg med kräftor och Let´s dance!! I helgen måste vi köpa skridskor till Fille, stackarn har inte vågat berätta att dom var för små, eftersom han hade fått så dyra julklappar och vi gjorde om hemma. Man såg hur ont han hade igår när han åkte, stackars barn!! Vi säger till Philip när han får dyra saker att det kostar massa pengar, så han måste vara rädd om sakerna, det betyder ju inte att han ska behöva ha för små skridskor.
Nej nuska jag väcka dom små liven så vi kan börja dagen med skottning.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar