fredag 8 januari 2010

När ska det ta slut.....?????


på rackartyg från min minsta son??? Gick upp för trappen i morse för att dra på mig lite kläder, var borta max 5 min, kommer ner och möts av detta!!! Hade glömt toadörren på glänt och det upptäcker terror skitasnabbt och det lyser säkert djävulskap i ögonen på han när han inser att mamma inte är i närheten, Fille är inne i TV och han kan göra vad han vill. Då tar han toapapper och snurrar runt vardagsrumsbordet, och spintar lite på golvet med. Dammsugaren hade vi redan fått använt en gång på morgonen eftersom lillskiten tömt jord på golvet från blomrukorna.. Philip har ALDRIG varit såhär, vill herren uppe i det blå att jag ska hamna på psyket el vad är det frågan om??? Tur att han är söt och uppför sig när han är hos andra, för annars hade jag ALDRIG fått barnvakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar