onsdag 27 januari 2010

Idag är det Lillördag det firas med ett IKEA besök så Fabbe får en ny lampa och ett par hyllor. Skulle vilja åka in själv till stan, men men det är som Jerran säger. När jag ska göra något med dig så får man två barn på köpet.
Japp så är det, jag och mina barn vi hänger stadit så att säga, men vafasen det är ingen som tvingat mig att ploppa ut dom=) Dom brukar sköta sig strålande när dom är med så det är lugnt.

Min vän M åker till Thailand på Lördag med familjen, lästa på FB att minstingen hade 40.8 i feber och hostar som bara den, stackars stackars om det inte går över. Man kanske skulle göra ett byte? Skicka med Fabbe och ha Klaris hemma=) Då hade jag kunnat sätta upp en sollampa och haft semester jag med, Melli och Daniel hade kommit hem som tandpetare efter att jagat Fabbe två veckor på stranden.. Låter som en bra deal enligt mig=)

Nej lite frulle till Fille innan skolan börjar, ha en bra Onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar