torsdag 25 mars 2010

Älgen!!!

Det ända som hörs i detta hus är tre snygga killar som snarkar, varför är jag vaken? Jag har fått kortslutning och har glidit in i mitt gamla jag. Jag ska till gymet och inta löpbandet med stora älgkliv och minnas tillbaka på min fotbollstid, när alla kalla mig för älgen. Inte var det för att jag trippa fram, utan jag resonerar att allt går fortare ju större kliv man tar.. Jag är stolt av mig själv, sitt sprang jag 35 min på löpbandet idag ska jag springa 40. en älg kanske inte blir av med all sin kondis ändå? För er låter säkert 35 min lite? Men för mig som knappt tagit ett löpsteg på 10 år, är faktiskt det bra gjort tycker jag själv=) I tisdags kändes det mycket lättare oxå, självklart höll jag på spy på slutet när jag råkade ändra löpbandet till backe, men jag sprang och sprang och klarade mitt mål på 35 min.. Idag blir det 40, sedan blir det jobb, inskolning core ikväll och fotbollsträning för Fille! Jo min älskade hantverkare kommer och hjälper mig oxå. Jag har en egen som jag kan ringa till, så Nonno kommer och hjälper mig att borra ikväll!!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar