måndag 1 mars 2010

Tycker att jag är värd en ny dator. Eller iaf en lagad dator, men Daniel verkar ha telefonfobi, eftersom han inte vågar orkar ringa sin kompis som kan laga våran bärbara. Men vi lever iaf och har det bra vår lilla familj. Fabian envisas med att gå med skorna på fel fot och har kommit till stadiet kan själv. Men vad gör det om han går med skorna på fel fot eller går med Filles kläder? Mig gör det inte så mycket, Daniel skäms och vi skulle bli uttittade. Folk måste ju förstå att det är lättare att få på sig förstora kläder=)
I lördags var vi i Tierp och Fille fick äntligen ge sig ut på hel plan. Det han såg fram emot mest var att få bli utvisad, men nej han klarade sig. Kvällen spenderades på jobbet och dom andra tre var hos svärfar och käka lite pizza, den stackarn har det tugnt nu när Bonus är borta. Så idag ska vi dit med lite lasagne så han får i sig lite mat.
Annars då? Hockeyn är slut för Daniels del, eller matcherna är slut nu tränar dom bara, Fille har ett poolspel kvar och det spelas på lördag.
Jo det kommer ske ett brölopp lite längre fram som jag hoppas på att jag blir bjuden på=) eller annars bjuder jag in mig själv så är det bara. Men tror det kommer dyka ner ett kort i brevlådan om ett tag. Barnvakt är redan fixad iaf, klänningen utsedd och nästan så presenten är inhandlad=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar