tisdag 16 mars 2010

Vad har hänt?


med mig och Daniel? Vi har nog kommit till världens kris i livet.. Vi har varit och köpt oss varsit gymkort inte en månad inte två månader utan en helt jävla år ska jag springa där uppe. Igår var debuten för mig, satt på mig ett par mjukisar och Daniels t-shirt totalt osminkat skenade jag upp för att möta Jerran som skulle hjälpa mig att förstå maskinerna. När jag väl kom in på gymet trodde jag att jag kommit fel, trodde mer att jag kommit till någon gala om man tittade på brudarna som var där. Toksminkade och snygga kläder hmmm jag trodde man gick dit för att träna men tjejerna går nog dit för att ragga. Började iaf med löpbandet, satt fast kärringsnöret som stoppade bandet om jag skulle ramla, Jerran förklarade att det var bara pensionärerna som använde snöret, och givetvis jag förstås. Gick 30 min för att bli varm, sedan skulle det byggas muskler, Jag började lugnt med att ta det lättaste på varje maskin, vill ju inte ha förstora muskler=) sedan avslutade jag det hela på crossen.. Resultatet idag är att jag har INGEN träningsverk.. Kanske kanske gömdes det några muskler under det förtjocknande skinnet på armar och mage? eller så gjorde jag helt fel men ska få hjälp på Torsdag av ett proffs, så antar att det kommer kännas galet mycket när hon satt ihop ett program till mig.

Idag ska vi åka till Östhammar jag och min son för lite bankärenden. Sedan ska vi säkert som alla andra som är lediga njuta solen! Ha en strålande Tisdag!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar