torsdag 4 mars 2010

Grrrrr

ingen bra dag.. en nära person till oss mår fruktansvärt dåligt och vi sitter hjälplösa och vet inte vad vi ska göra. Men nu ikväll har vi fått lite råd så imorgon ska vi ordna så ?? kan få hjälp. Philip har även fått feber och ont i halsen. Han var hos grannen och lekte, när jag hämta in han verkade han så varm, men pigg. Vi tog tempen och den visa 38.9, bytte termometer och provade en annan men den visa lika så det är väl så! Han får vara hemma imorgon och ta igen sig så hoppas vi det går över tills på lördag!
Mig kan ni även kalla agda 98, klantig som jag är ramlade jag ner från en bänk igår och skadade mig allvarligt enligt mig själv. Idag så kände jag hur ont jag fått av gårdagens fall, går som en blandning mellan en smällgravid kvinna och en 98 årig kärring, har aldrig haft så här ont i ryggen. Men det går väl över, inbillar mig själv att jag måste röra på mig hela tiden så jag går och går och går lite till. Med det tackar tanten för idag så hörs vi imorgon!
KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar