tisdag 23 mars 2010

Snö då blir det bad...

Vi tänker gå till badhuset jag och barnen i em, förstår inte hur jag i ett svagt ögonblick råkade slänga ut mig något sådant, men Fille verkar ha ett bra minne så det är väl bara dra på sig bikinin och plumsa ner i poolen och låtsas att det är bland det roligaste jag gjort.
På fm var det inskolning igen, finns det något tråkigare? Jag hade turen att få komma en timma sent idag, eftersom Fille hade utvecklingssamtal som gick strålande för övrigt. Ons, tor och fre ska jag tyvärr jobba, så då kan jag inte heller följa med=)=) Nästa vecka ska han vara ensam, vi ska bara vara tillgängliga på telefonen=) Ja det ska jag nog klara. Så vips var inskolningen över=) Ingen gladare än jag.
Tycker det är bra att Daniel kommer upp på morgonen och är med sin son, även om det bara är på inskolning. Han är ju ändå så lat, så det passar väl utmärkt för han att sitta i en soffa och inte behöva bry sig, bara verka lite intresserad som han absolut inte är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar